Wednesday 1 February 2012

Salam Ukhuwah, Salam Perkenalan

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh...

Ahlan wasahlan kepada semua pengunjung blog yang budiman...Alhamdulillah kerana dengan izin Allah akhirnya dapat juga saya menyiapkan dan mempunyai blog sendiri...

Antara tujuan saya mempunyai blog sendiri adalah untuk menajamkan kemahiran penyampaian ilmu melalui tulisan. Ini kerana, untuk setiap entry yang dimasukkan, penulis akan teruji untuk mengarang pengisian dengan menggunakan penyampaian yang menarik dan mudah untuk difahami oleh setiap pengunjung blog.. Namun ia bergantung juga kepada jenis kandungan yang ingin dikongsikan.

Semoga saya diberi kekuatan untuk terus menyumbang sesuatu yang bermanfaat buat ummah.
Saya akan cuba pastikan setiap entry mempunyai pengajaran. Saya berdoa, agar ruang yang wujud ini akan menjadi penambah peluang untuk meraih rahmat Allah SWT, menjadi dakwah fardiah saya dan menjadi sumber penambahan ilmu yang bermanfaat kepada pengunjung sekalian..InsyaAllah..Sokongan daripada kalian semua saya dahulukan dengan ucapan jutaan terima kasih..

Sekian, jazakillahu khayron kathiro...



No comments:

Post a Comment